Facts & figures

18 april 2017 - Den Helder, Nederland

Ok, nu genoeg getooslaand, de keuken is voor min.1000 km schoongemaakt en heel Den Helder ontkalkt, wat harde feiten en lieve mensen dus nu.

Dit hebben we tot nu toe (in stukjes) gelopen:

Van wad tot IJ, van Wieringen tot Amsterdam         150 km

Via Campaniensis, op weg naar Santiago,
Rocroi – Vezelay, van de Ardennen naar Bourgondië 395

Totaal van huis naar Vezelay                                     1288 km

We gaan nu starten met:

Via Lemovicensis, de Pelgrimsweg van Vezelay Naar St. Jean-Pied-de-Port, variant Nevers = 931 km

En als we verder naar Santiago willen:

Via Francès, van St. Jean-Pied-de-Port naar Santiago de Compostela = 777

Roel en ik hebben álles gelopen. We hebben door de jaren heen wel al heel wat meelopers gehad, en daar erg van genoten.

Mensen die meegelopen hebben:
Roel, ik, Riena, Hendri, Henk, Marianne , Marjan, Cindy, Femke, Robert-Jan, Marret, Hannah, Maj, Hetty, Silvia, Ria, Ruud, Anneke. Hierbij wat oude  loopfotootjes.

En natuurlijk onze supertrouwe chauffeuse Riena, die de Camino nu zeker 10 x gereden heeft. We gaan je missen!

Ook nu zijn meelopers welkom, de aftrap gaat Marret al geven als we zondag voor het eerst lopen. Jullie zijn ook welkom, even kijken waar we zitten, bekijken hoe je er komt en weer vandaan kan, en loop een stukje mee.

1. Quint:
    18 april 2017
    goed bezig!!!
  2. Tineke Schrijver:
    Hoi Willy,

Ik wens je een hele fijne tijd Geniet ervan!!
    Gisteren is onze familie weer groter geworden. Twee kleinkinderen erbij. Sep en Ole.
    Het gaat heel goed met de mannetjes de ouders en hun grote zus Nena.
    Liefs van mij
  3. Anneke Admiraal:
    19 april 2017
    Wens je een goede loop samen met Marret.
    Nog effe een mededeling ik heb een EI gewonnen afgelopen zaterdag bij Gino.Haha, blij ei ben ik . Lastig om op te halen. Dus weten jullie iemand die er blij van wordt. Dan mag degene het ophalen bij Gino , dan moet ik ze dat wel doorgeven.
  4. Willy:
    19 april 2017
    @Tineke, wat een prachtig nieuws en mooie namen voor je 2 nieuwe kleinzonen, van harte gefeliciteerd. Ik ga 2 kaarsjes aansteken voor ze in Vezelay.