Aftellen

11 april 2017 - Den Helder, Nederland

Dit blog is hier opnieuw geplaatst, door een fout op de site kon er eerder niet op worden gereageerd. Nu wel!

Welkom op mijn reisblog, waarmee ik jullie op de hoogte wil houden van de voetreis die ik over 10 dagen ga starten. Na een spannend eindsprintje kan nu het aftellen beginnen. IMG_1173Eigenlijk is deze reis al heel wat jaartjes geleden begonnen op het moment dat we op Texel startten en gaandeweg ontdekten dat we richting Santiago de Compostela liepen, veel andere kanten konden we daar vandaan niet uit immers.  In weekenden en vakanties hebben we gelopen tot Vezelay, midden-Frankrijk, (niet helemaal) toevallig ook een van de woonplaatsen van lieve vriendin Marret, waarmee ik de rit naar Frankrijk maak en de wandeling op 23 april zal starten. Na een week komt dan mijn trouwe loopmaat Roel via Sicilië aanvliegen, en gaan we "doorlopen", nog steeds onder het motto 'We zien wel tot waar we komen". Dit klinkt niet alsof Santiago een heilig spiritueel doel is, en dat klopt. De weg is ons doel, en kan ons van alles brengen. Ik kan ook niet beloven dat ik hier elke dag beschrijf, kan me trouwens ook niet voorstellen dat daar iemand op zit te wachten, maar misschien vind ik dat plotseling toch wel leuk als ik de hele dag naar bomen heb lopen kijken en een glimp van R. in de verte, maar ook dat laat ik over aan de pelgrimsmood. Daarbij zijn jullie reacties natuurlijk hartstikke leuk en bemoedigend. Als bonus heeft mijn loopmaatje Roel zijn eigen blog gemaakt http://reizenderoel.reislogger.nl/, zodat jullie onze spannende belevenissen van verschillende kanten kunnen meemaken. Leuk dat jullie meelopen!

1. Pats:
    12 april 2017
    Hee Willy, ik kijk uit naar jullie avonturen en verhalen en vanuit mijn hart en gedachten loop ik met jullie mee! Heb het goed, geniet met volle teugen en beleef het avontuur! Liefs xx
  2. TET PAARDEKOOPER:
    12 april 2017
    Lieve Wil en ook Roel...(die zal vast ook wel meelezen), jullie een hele goede tijd en wie weet....loop ik een stukje met jullie op. Lijkt me echt super. Maar reken erop, dat ik de verhalen ga lezen...Dikke knuf Xxx
  3. Til:
    12 april 2017
    Veel plezier jullie allemaal, ik lees mee vanaf de bank.
  4. Cisca:
    Hoi Willy,
    Ik wens je veel wandel plezier en ik ga je in de gaten houden!
    Kleine waarschuwing,(eens een nurse altijd een nurse)!
    Pas op voor bedwantsen in de hostels, je weet de Fransen nemen het niet zo nauw met de hygiene.Ze hebben Tessa een keer flink te pakken gehad
    Zet 'm op !
  5. Inge Simao:
    12 april 2017
    Hé Willy, we zijn benieuwd naar je verhalen en waarschijnlijk heb je onze club v/h Nieuwediep straks weer veel te vertellen al was het maar over de culinaire zaken. Succes
  6. Willy:
    12 april 2017
    Leuk als je een stukje meeloopt Tet! Een persoonlijke nurse op afstand is ook fijn, en de support vanaf de bank zeker:)
  7. Simone:
    12 april 2017
    Wat heerlijk, zo'n voettocht. Krijg er zelf ook helemaal zin in!!
    Hartelijke Wandelgroet
  8. Patrick Vogelzang:
    12 april 2017
    Heey Willy, ik ga het zeker volgen. heel veel succes en plezier !!!
  9. Anneke Admiraal:
    12 april 2017
    Hey Willy, wens jullie heel veel plezier op jullie tocht. Ook al is het regelmatig afzien maar de kick van die kilometers in jullie benen maakt veel goed. Ik reis al lezend met jullie mee en als jullie snel lopen zien we elkaar heel misschien in Bilbao....zo medio juni. Lieve groet van Anneke.
  10. June:
    12 april 2017
    Hey Willy, heel plezier. Geniet van al dat moois dat op je pad komt. Wij lezen achter "de desk" je verhaal met plezier mee.
  11. Caminofrans:
    Goed vooruitzicht,
    En het is fijn om zo wandelend richting SdC te lopen. Zelf heb ik al heel wat Camino's in Spanje gedaan! Ik wens je een mooie tocht toe et Bon Chemin
    Gegroet
  12. Marie-José:
    He Willy,

Wandel graag met jullie me vanaf de bank. Kijk uit naar de verhalen.
    Gaat nu snel. Succes met de laatste voorbereidingen .
    Blijf je volgen
  13. Femke:
    13 april 2017
    Alvast een goede reis, geniet ervan!
    Dikke kus,
    Femke
  14. Nix:
    13 april 2017
    Hoi Willy,
    Dankjewel voor je uitnodiging om je op de voet te volgen. Je bent een kanjer.
    Vraag: Sarah zou je ook heel graag willen volgen. Wil je haar uitnodigen?
    Liefs,
    Nick
  15. Anneke Bouma:
    14 april 2017
    Hoi Willy,

Goed idee dit blog ik ga je zeker volgen.
    Heel veel plezier ook nu al met de voorbereiding.
    Groeten aan je wandelmaatjes.
  16. Riena:
    14 april 2017
    Leuk al die reacties Willy, xxx