Dag 2 - naar Corbigny

25 april 2017 - Corbigny, Frankrijk

Koeien, schapen, heel veel lammetjes, paarden, duizenden vogels en een das (!) hebben ons gisteren begeleid op onze eerste 20 km dag. Een zomerse lentedag door een prachtig landschap, heerlijke vogelconcerten en grote roofvogels, met stevig klimmen en dalen. Na zo'n stevige klim naar het gehucht "Le Chemin" stond er een vriendelijke man in zijn tuin, die ons uitnodigde om bij hem en zijn vrouw te komen lunchen, onze eerste mooie pelgrimservaring. Het bleken Ad en Louise, gepensioneerde en gastvrije Nederlanders die zich voor een groot deel van het jaar daar gevestigd hadden. Heerlijk gegeten en met frisse moed weer verder.

Dit was de laatste dag met Marret, vind eigenlijk dat ze mee moet blijven lopen, helaas staat haar baas dit niet toe. Vandaag een rustdag (was ik alweer aan toe), voor deze week was er één gepland en het zou vandaag gaan regenen. Morgen voor het eerst alleen lopen, nog wel zonder bagage want ik kan nog bij Marret slapen. Stap voor stap.......

Bedankt voor jullie lieve reacties

1. Tineke Schrijver:
    25 april 2017
    Een heel goed begin van je voettocht Willy.
    Succes en geniet ervan.

Liefs Tineke
  2. Natascha:
    25 april 2017
    Een goed begin van je uitdaging, succes en een dikke knuffel van jessy
  3. Nix:
    25 april 2017
    Wow, ik loop al een dag achter en ik hoef het alleen maar te lezen. Inmiddels heeft Frankrijk gestemd en tot ieders verrassing toch iets minder middeleeuws dan de weg die jij volgt. Mooi weer op de foto's Willy - maar wel luchtveren, dat wordt regen. Fijne rustdag trouwens, die kunnen er niet genoeg zijn.
  4. Marie-José:
    25 april 2017
    Klinkt allemaal erg goed Willy, vooral die rustdag. Succes morgen, je komt vast leuke mensen tegen. Geniet
  5. Hilde:
    26 april 2017
    Ziet er mooi uit en gezellig zo samen ! Succes morgen , gaat ook goed komen . Liefs en geniet ervan !
    Hilde
  6. Roel:
    27 april 2017
    het feesten is over, ik kom eraan :o))
    zit nu in trein naar nevers, tot zaterdag
  7. Roel:
    j'arrive :o))
  8. Roel:
    27 april 2017
    bernadette kwam nog langs zweven en ze vond het erg leuk dat je bij haar komt slapen, of je dan ook af en toe even voor een bakkie komt en lekker bijkletsen ;o)